Verzendbeleid
Een bestelling kan niet worden verzonden naar een ander postadres. Als u een gezant bent die meer produits produceert voor een groter aantal adressen, dan creëert u een bevel voor de adressen van de souhaités. Onze verraders en expedities zijn de unieke opdrachten van de dag, dus uw lundi in de verkoop zullen uw leven lang duren.
Gedurende bepaalde perioden van het jaar (notament van het décembre of mi-août), zal het verlies van de eigenschap van uw commando een gebeurtenis tijdens de rally zijn. Nous vous en avertirions le cas échéant par l'afchage d'un message specifique op de pagina van de accueil van vous precieze data van de expeditie van de voorbijgaande commando's in de loop van de periode.
Les commandes passées sur le site sampar.com kan leven in Frankrijk en in de Europese landen: Duitsland, Autriche, België, Bulgarije, Chypre, Denemarken, Spanje, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Italië, Lettonie, Litouwen, Luxemburg, Malte, Norvège, Pays Bas, Polen, Portugal, Republiek Tsjechië, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Suède en Zwitserland, ainsi qu'à l'international sauf Japan, Indonesië, Rusland en Etats-Unis.
Tarieven en indicatieve indicaties van de woonsituatie:
Bereidingsvertraging : de bereiding van uw colis, nadat deze is verzonden, wordt na 1 à 2 dagen uitgevoerd. Het kan uitzonderlijk zijn dat een of twee aanvullende dagen tijdens de zeer veeleisende periodes (soldaten, Black Friday, eindejaarsfeesten) een uitzondering vormen.
la livraison in Frankrijk is gratis en duurt 8 dagen
Livraison op het punt van relais of Locker: als het punt van de retraite van de colis of de locker verzadigd of fermé is, is de colis automatisch een verkeerde beschikking over het retraitpunt of de locker, plus een functie van deze beschikbare functies.
Ga naar sampar.com om de belasting te betalen en douanerechten te betalen in Zwitserland, Norvège, Island, Andorre en Monaco. Onze aanvullende diensten zijn afhankelijk van de levenssfeer van onze producten, die de klant belast en relevant zijn voor hun verantwoordelijkheid.
De maatschappij is niet verantwoordelijk voor het geval van een slechte zaak, een mauvaise adres of een vertraagde levering van een product, en het is van belang dat het vertraagd is of als gevolg van schuld aan de acheteur, of een onvoorzienbare en onoverkomelijke situatie van een situatie of overmacht, tel. que prevu par l'article L. 221-15 du Code de la Consommation.
Non-retrait des colis :
Als een colis niet wordt teruggetrokken in een kluisje, een relais of op de lokale post van de délais-onafhankelijke door de transporteur, wordt de colis automatisch geretourneerd naar de expediteur. In dit geval wordt een nieuwe expeditie voorgesteld aan de klant op vraag, maar de herexpeditie kan tegen een toeslag worden geïntegreerd. Bij gebrek aan een remboursement is er sprake van een vermindering van de logistieke problemen. De verantwoordelijkheid van de maatschappij is niet erg betrokken bij nalatigheid van de klant. Een automatische remboursement is niet effectief.